• Besteld vóór 23:59 is morgen in huis*
Binnenkort zijn hier producten beschikbaar. Vraag het ons...

Contactgegevens en Klantenservice

Hier lees je de antwoorden op vragen die vaak aan ons gesteld worden. Je kunt voor informatie ook terecht op onze pagina's over Retourneren, Verzending en Betaling. Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op deze pagina. We antwoorden vaak dezelfde werkdag, uiterlijk de eerstvolgende werkdag, op jouw vraag. 

  • Retourneren en ruilen
    • Hoe werkt retourneren?

      Retourneren is bij ons gratis wanneer je voor €100,- of meer aan artikelen behoudt én je hebt de order afgerekend met iDEAL of Bancontact. Jouw retouraanmelding moet binnen 14 dagen gedaan zijn. Daarna heb je nog 14 dagen om het pakje terug te sturen. Lees meer op onze Retourpagina

    • Wie betaalt de retourkosten?

      Wij betalen de retourkosten wanneer je voor minimaal €100,- aan artikelen behoudt én je hebt de order afgerekend met iDEAL of Bancontact. Anders geldt een bedrage aan de retourkosten van € 5,50.

    • Waarom verrekenen jullie soms een bijdrage aan de retourkosten?

      Onze retour-, verzend- en handlingkosten zijn torenhoog. Eigenlijk is het aanbieden van gratis verzending en retourneren met onze marges en in onze markt niet mogelijk. We bieden het desondanks aan, maar vragen wel begrip dat wij soms een bijdrage aan de kosten verrekenen op jouw retourbedrag. Dit doen wij alléén wanneer jouw retour na retour minder bedraagt dan €100,- en/of je hebt gekozen voor achteraf betaling. Wanneer je €100,- of meer aan artikelen behoudt en je hebt betaald met iDEAL of Bancontact, worden geen retourkosten berekend. Dit staat ook op de Retourpagina vermeld.

    • Waarom betaal ik retourkosten als ik voor achteraf betaling kies?

      Helaas wijzen de statistieken uit dat consumenten die gebruik maken van achteraf betalen veel tot erg veel retourneren. Om dit te ontmoedigen, brengen we kosten in rekening voor de retour in geval van achteraf betaling. We hopen dat consumenten meer weloverwogen bestellen om retourneren zoveel mogelijk te voorkomen.

    • Krijg ik mijn geld terug?

      Nadat jouw retour is goedgekeurd, ontvang je uiterlijk binnen 14 dagen jouw geld terug of een credit op de rekening.

    • Kan ik de retour bij jullie langsbrengen?

      Helaas kan je bij ons niet langskomen. We werken met een grote logistieke centrum van PostNL dat niet voor consumenten toegankelijk is.

    • Mag ik via een andere vervoerder retourneren?

      Het is helaas niet mogelijk om via een eigen vervoerder of op eigen gelegenheid te retourneren (bijvoorbeeld met postzegels). 

    • Hoe kan ik ruilen?

      Je kunt gelijk zelf een nieuwe order plaatsen in de webshop. Voor de retour ontvang je immers jouw geld terug.

    • Hoe zit het met de verzendkosten bij ruiling?

      De ruiling is een nieuwe order die gratis aan jou wordt verzonden, wanneer de orderwaarde van deze nieuwe order boven € 75 ligt.

    • Hoe voorkom ik verzend- of retourkosten?

      - Zorg dat alle zendingen vanaf ons naar jou toe meer dan €75,-  waard zijn.
      - Stuur niets terug en geniet van jouw prachtige aankoop ;-)
      - Bestel iets meer wanneer je verwacht een item te moeten retourneren, om zo minimaal €100,- na retour over te houden.
      - Stuur je toch wat retour, zorg dat je altijd voor minimaal €100,- aan artikelen behoudt.

    • Wat doe ik met de rekening van Riverty?

      We crediteren de rekening voor het retourbedrag zodra de retour behandeld is, niet eerder. Wat kan je doen als jouw retour niet nog bij ons verwerkt is en je krijgt een rekening van Riverty?

      • - Je kunt de factuur deels betalen voor de items die je behoudt, waarbij je zelf alvast het retourbedrag verrekent óf  
      • - Je kunt ons vragen om de factuur tijdelijk in de wacht te zetten (max 14 dagen) óf
      • - Je kunt de factuur alvast volledig betalen. Je ontvang het teveel betaalde bedrag terug via Riverty.
    • Ik heb bij mijn order van een actie gebruik gemaakt. Komt die te vervallen door mijn retour?

      Ja, dat kan. Wanneer de orderwaarde onder de drempel van een specifieke actie komt, dan vervalt de korting op de behouden artikelen. Bij een ruiling is de actie niet meer van toepassing op de nieuwe order. 

    • Ik heb bij mijn order een retourcode gebruikt. Krijg ik daar contant geld voor terug na retour?

      Wanneer je een tegoed nav een retour hebt ingewisseld, wordt deze code na retour opnieuw geactiveerd. Hierop wordt geen geld teruggeven, je kunt het tegoed bij een volgende order opnieuw verzilveren. Mocht je hebben bijbetaald, wordt dit bedrag uiteraard wel terugbetaald/gecrediteerd.

  • Verzending en levering
    • Wat is de levertijd binnen Nederland?

      Wanneer je op werkdagen bestelt voor 23:59 uur, wordt jouw bestelling de volgende dag geleverd.*

    • Op welke dagen wordt geleverd?

      Wij leveren binnen Nederland op dinsdag t/m zaterdag. In het buitenland wordt over het algemeen alleen op werkdagen geleverd.

    • Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland én België?

      Orders binnen Nederland en Belgie worden gratis verzonden vanaf een orderwaarde van €75,-. Anders betaal je €5,50 verzendkosten. Bestel je er nog iets bij?

    • Welke levertijd en verzendkosten gelden voor het buitenland?

      Levering naar het buitenland duurt enkele werkdagen. Voor België geldt gratis verzending vanaf €75,- (anders €5,49), net als voor Nederland. Voor andere landen gelden afwijkende bedragen.

    • Mijn levering lijkt niet compleet - wat nu?

      Controleer eerst jouw digitale pakbon. Staat het item er niet op, dan was het item niet voorradig. Je krijgt binnen enkele dagen het geld terug of een credit op de rekening. Staat het item er wel op, controleer dan nog eens de verzendverpakking. Wij scannen namelijk alle items twee maal bij het pakken en controleren van jouw zending. Het kan eigenlijk niet gebeuren dat een item wel op de pakbon staat, maar niet verzonden wordt. We kunnen de inhoud van de verpakking altijd controleren aan de hand van onze scanrapporten en het gewicht van het pakket.

    • Ik heb nog niets ontvangen - wat kan de reden zijn?

      Soms kan de vervoerder vertraagd zijn in de levering van jouw order. Of jouw order is geleverd bij de buren en de chauffeur is vergeten een briefje in jouw brievenbus te doen. Het pakje komt over het algemeen binnen 24 uur boven water. Excuus voor het ongemak!

    • Na 24 uur heb ik nog steeds niet ontvangen - wat nu?

      Geeft de T&T geen uitsluitsel over de levering, of klopt deze niet, neem contact met ons op via het contactformulier. We starten dan een onderzoek naar de aflevering. Dit kan enkele werkdagen duren. We hopen op jouw begrip.

    • Hoe werkt een onderzoek naar de aflevering?

      We nemen contact op met het depot van de vervoerder en doen uitvraag naar de aflevering. Door middel van het GPS signaal kan met grote zekerheid vaststeld worden waar een pakket is geleverd. Ook wordt de chauffeur verhoord die de levering heeft uitgevoerd. Er zijn nog enkele middelen die we kunnen gebruiken om een levering te traceren. Het onderzoek duurt enkele werkdagen tot een week, hier kunnen we helaas niets aan doen. Wij houden je uiteraard op de hoogte van de status van het onderzoek.

  • Garantie
    • Ik heb een kapot item ontvangen - wat nu?

      Dat is niet netjes, sorry daarvoor! Neem aub contact met ons op en we zoeken samen een oplossing.

    • Na een paar keer dragen gaat een item kapot - wat nu?

      Wat vervelend te horen dat er iets mis is! Stuur aub een mailtje naar [email protected] met daarin a) jouw ordernummer b) een omschrijving van de klacht c) een foto waarop het manco goed te zien is. Wij reageren zo spoedig mogelijk op jouw email met een passende oplossing.

    • Hoe gaan jullie om met garantie aanvragen?

      Wij bekijken iedere garantie aanvraag per geval. We kijken onder andere naar de mate van gebruik en slijtage en of het een fabricagefout betreft. Ook is de prijs van het artikel van belang en hoeveel tijd er is verstreken tussen de aankoop en de melding. Soms is overleg met de leverancier nodig. Uiteraard denken we zoveel mogelijk met je mee, alles binnen de grenzen van de redelijkheid.

  • Betalen
    • Hoe kan ik bij jullie betalen?

      Je kunt bij ons betalen met iDEAL, achteraf betaling via Afterpay en Bancontact, KBC, Belfius. Lees hier meer over Betalen.

    • De betaling is mislukt - wat nu?

      Wanneer een order onbetaald blijft, ontvang je een automatische mail met een betaallink. Deze link is gekoppeld aan de order. Na gebruik krijgt ons magazijn direct opdracht de order te verzenden. Je kunt de link ook via het contactformulier aanvragen. Of je kunt ons via de bank betalen, zie onze bankgegevens hieronder.

    • Hoe lang houden jullie een onbetaalde order aan?

      We houden een onbetaalde order tot 23:59 uur aan van de dag waarop je besteld hebt. De items blijven tot 23:59 uur voor jou gereserveerd staan. Na 00:00 uur vallen de items weer vrij voor andere klanten. 

    • Wat is jullie bankrekeningnummer?

      Onze IBAN is NL13 ABNA 0109 4529 92 tnv Schattig en Stoer BV. De BIC is ABNANL2A (alleen nodig voor buitenland). Kan je betalen onder vermelding van het ordernummer? Je vindt deze in de bevestigingsmail van jouw order.

    • Waarom betaal ik betaalkosten?

      Afterpay en Paypal zijn dure betaalmethodes voor ons, waarbij wij een percentage van de omzet moeten afdragen. Vandaar dat we een klein deel van deze kosten aan je doorberekenen. Je kunt wel gratis betalen met iDEAL, Bancontact, KBC of Bancontact. Deze kosten dragen wij voor jou.

    • Hoe werkt achteraf betalen?

      Je ontvangt enkele dagen na levering een mail met een betaallink, waarmee je de order via iDEAL of bankoverschrijving kunt betalen.

    • Riverty rekent extra kosten - waarom is dat?

      Voor de betaling via Riverty gelden betaaltermijnen. Deze staan vermeld in de mails en brieven die zij sturen. Bij overschrijding van deze termijnen, kan Riverty kosten in rekening brengen. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Het is belangrijk om rekening van Riverty altijd op tijd te betalen.

  • Bestellen
  • Contact
    • Mijn vraag wordt hier niet beantwoord - wat nu?

      Heb je het antwoord op jouw vraag niet gevonden? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur ons een mailje op [email protected]. Wij beantwoorden jouw berichtje uiterlijk de eerstvolgende werkdag.

    • Kan ik ook bellen?

      Om reden van efficiëncy geven wij de voorkeur aan het bieden van klantenservice via de mail of Whatsapp en kan je ons niet bellen. Via WhatsApp kunnen we je snel antwoord geven op jouw vraag. Klik op de onderstaande button of scan de QR-code met de camera op je mobiele telefoon. Je kunt een snel antwoord van ons verwachten, uiterlijk de eerstvolgende werkdag.

      whatsapp kinderkleding shoppen
      QR-code Whatsapp Kinderkleding Shoppen

       

Hier geen antwoord op jouw vraag gevonden? Neem contact op.
Kinderkleding Shoppen
Kaagschip 14 3991 CS Houten
M [email protected]